יום שבת, 12 באוקטובר 2013

סוף סוף SOFO קרה!

הרמנו לרגע את העיניים  לרגע מהמסכים הקטנים אל העולם האמיתי, כדי לפגוש את האנשים שמאחורי התמונות שבאינסטגרם. מי שלא עוקב אחריי נא לעשות זאת: instagram.com/eladmi
מילה על המארגנים גיל, אריאל ושרה. כל הכבוד על היוזמה ועל זה שהרמתם אירוע כזה מושקע ואיכותי. תמשיכו כך.
תודה לבשלנים אבנר לסקין, רונן שמש, דליה בן הרוש ורז רהב שהכינו לשמונים איש ארבע מנות מהממות עם טעמים מיוחדים ויוצאי דופן.
הגענו למקום מקסים שנקרא זבולון העשיר בשכונת פלורנטין. שנשמר בסוד עד ממש לפני שהאירוע התחיל. עד שהגישו את האוכל, כמובן היה מינגלינג מתבקש. אני לא יודע אם התרגשתי יותר או התביישתי ויצא שלא דיברתי עם הרבה אנשים שרציתי. בשביל זה צריך אירוע נוסף.
לדעתי תגי השמות לא היו קריאים מספיק והייתי צריך להתאמץ כדי לקרוא. לעומת זאת היו כאלה שזיהיתי מהתמונות ולא הייתי צריך את התג בשביל זה.

הייתה לי הרגשה שאני מכיר את האנשים האלה הרבה זמן, אנשים עם אהבה לאוכל, פרגון נטו
גם מהטלויזיה הגיעו לצלם, כנראה שקהילת האוכלם האינסטגרם צריכה להיות במודעות מחוץ לרשת.
צילמו את הכנת המנות, ראיינו את הבשלנים וגם ראיינו אותי (מקווה שזה יופיע).
היה באמת אירוע מדהים שמאורגן בקפידה ואני מקווה שכולם נהנו כמוני.
מיילי סירוס
וישיסואז דלעת

סביצ'ה אינטיאס עם הרבה עשבי תיבול ורוטב טעים

קינואה עם עוף בבישול ארוך מאוד

שכבות של מוס שוקולד, מוס פסיפלורה קולי פסיפלורה ופרח

תודה לנותני החסות לאירוע: בית הספר בישולים ובירה מכבי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה