יום שישי, 25 באוקטובר 2013

לא עוד המבורגר

"דה דיינר" "The Diner", נמצאת על ציר אבן גבירול ממש קרוב לחיבור עם קפלן. התפריט למסעדה שנבנה על ידי שף איתן ששון יחד עם השף אילן עמיר, מגוון מאוד וכולל בין היתר מנות המבורגר ייחודיות מאוד. בשונה מתפריטים "רגילים" שבהם בחירת התוספות מתבצעת מרשימה צדדית וארוכה, כאן עשו את העבודה הקשה בשבילנו והמנות מורכבות ומתאימות את סוג הקציצה לתוספת. אחת הדוגמאות: "פורטובלו" פטריות בציר בקר (מה שאכלתי בפעם קודמת). המקום פתוח בסופי שבוע עד שלוש לפנות בוקר, מה שבהחלט מהווה פיתרון לשעות הקטנות של הלילה.
דיינר לפי ההגדרה היא סוג של מסעדה אמריקאית טיפוסית. משתמשים במונח לא רק כדי לתאר את האוכל, אלא גם לתאר את סוג המבנה ועיצובו. לי נראה שזה כבר חלק מהתרבות האמריקאית, שהרבה תל אביבים כבר מאמצים אותה.
חזרתי לדיינר שבאבן גבירול בפעם השנייה, בגלל שבפעם הקודמת שהייתה גם הראשונה נהנתי מאוד (טוב, גם כי יש מבצע 1+1 על כל ההמבורגרים וגם הייתה לי שעה וחצי פנויה בין העבודה לסרט).

כאן אני משתעשע עם סקוויזר של חרדל על הבר עד שתגיע המנה.

מה הזמנתי:
  1. המבורגר "קלאסיק" בשר בקר טחון במקום - הפעם הזמנתי המבורגר קלאסי במידת עשייה רייר כי אין פחות עשוי מזה אלא אם כן אתה מזמין סטייק טרטר. מידת עשייה מדויקת, עסיסיות ברמה מעולה וירקות טריים מאפשרים לקציצה להרגיש בנוח ובטבעיות.
  2. אפרול - כשהזמנתי אפרול, לא ציפיתי שאקבל יחד איתו הוראות שתייה מג׳וי הברמנית: ״תביא את הקש לאמצע הכוס ותשתה משם בהתחלה כי האפרול מר מאוד ואז תערבב ותמשיך לשתות״. את המשקה השני כבר קיבלתי מחוזק.
זכיתי להיות עד בהחלפת האווירה במסעדה בין אחר הצהריים לבין הערב וזה הולך כך: אחראי משמרת הולך ללוח החשמל, מנמיך את עוצמת האור שיהיה יותר רומנטי, המוזיקה הופכת להיות מוזיקה של בר ולא של מסעדה.
במקום יש שני ברים ארוכים שאחד מהם הוא צמוד למטבח ונותן הרגשה שאתה כמעט מכין את האוכל שלך.
יש גם תאי ישיבה עם ספות שמתאים יותר לזוגות לארוחה אינטימית. עיצוב המסעדה מעודכן, תקרות גבוהות.

לסיכום: מומלץ מאוד!


חניה: חניון סנטרל פארק בדנאל פריש או חניון הקריה לאונרדו דה וינצ'י פינת קפלן (ניתן להחנות חופשי החל משעות אחר הצהריים).
שירותים: נקיים ויפים.

פרטים יבשים:
אבן גבירול 14, תל אביב
טלפון: 03-6911603
פקס: 03-6951990

שעות הפעילות:
ימים א'-ד' 12:00-02:00
יום ה' 12:00-03:00
יום ו' 11:00-03:00
יום שבת 11:00-02:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה